6 Haziran 2009 Cumartesi

BASTA PASTA! Italian Cafe

Bugunku aksam yemegimizi harika bir Italyan restoraninda yedik. Bugun evimize donerken oldukca actik ve bu restorani daha disaridan gorup guzel bir yer oldugunu tahmin ettik ve gercekten harika bir yerdi..Keske restoranin fotografini cekseydim diyorum ama o kadar actim ki aklima bile gelmedi :) Amaa..Harika yemeklerin resimlerini tabii ki cektim! Burasi Amerikan zincir restoranlarinin aksine, oldukca otantik bir ambiansa sahip yerel bir restorandi..Italyan mutfagina bayilirim ve buradaki bircok tadi Turk tatlarina yakin buldum. En nihayetinde her ikisi de Akdeniz mutfagi!..Vee yemeklere gecersek, oncelikle kabaran istahimiz biraz olsun yatistirilmak uzere bu zeytinyagli ve kekikli harika ekmekler ikram edildi. Harikaydilar! Daha sonra bu nefis
kalamarlar geldi. Aynen Turkiye'deki restoranlarda olan kalamarlara benzerini gorunce cok sasirdik. Tek farki bunlarin kucuk olmasiydi ama kucuk olmasindan dolayi daha da citir citir olmuslardi..Beyaz sarmisakli sosu cok lezzetliydi ve ayni zamanda domates sosuyla ikram edilmisti. Ana yemek olarak asagida resmini gordugunuz, zeytinli, kozlenmis kirmizi biberli, domatesli, zeytinyagli ve bol mozarellali pizzamiz geldi. Yaninda ekstradan parmesan peyniri ikram edilmisti. Ama bizim 1 dilimden fazla pizza yiyecek halimiz kalmamisti. Boylece yarin aksamin yemegi simdiden hazir oldu ;) Lafin kisasi denemekten korkmayin!






















NOT: Olur da olur bir gun buraya yolum dusebilir diyenler icin adres:


Basta Pasta Restaurant,
4052 Skippack Pike
Skippack, PA USA 19474

Hiç yorum yok: