25 Mart 2010 Perşembe

30. Yaş Dogumgünü Partisi


Uc hafta kadar once esimin 30. yasgunuydu ve bu guzel gunu cok guzel bir partiyle kutladik.. 30 kisilik davetlimizle, benim 15 cesit ev yapimi ikramlarim ve 8 cesit hazir atistirmalarimdan olusan menumuzle, davetlilerimizin getirdigi cesit cesit ickilerle, sohbet, fondaki muzik ve danslarla unutulmayacak kadar guzel bir 30. yas dogumgunu partisiydi.. Esime tekrar tekrar nice nice seneler, birlikte huzur dolu bir omur diliyorum!

Herkese geldiniz ve bu guzel geceye eglenerek katkida bulundugunuz icin cok cok tesekkur ederim!! Iyi ki varsiniz!!!

Simdiiii gelelim esas konumuza; benim menum.. Menude neler mi vardi? Menu listesi asagida ama bazi yemeklerin ne yazik ki resmi cekilememis telastan.. Ozellikle anayemegim olan siste sebzeli koftelerimin resimlerini koymayi cok isterdim, cunku cok ugras verdim, 50 adet sisi tek tek sebzeler ve koftelerle hazirlamak epey vaktimi aldi ama cok da begenildiler. Herkese afiyet olsun! Evde hazirlarken cig olarak resimlerini cekmistim, ama oyle bir resim koymanin iyi olacagini dusunmuyorum. Iyisi mi en kisa zamanda tekrar yapmak! Simdi sizi digerleriyle basbasa birakiyorum..

  • Humus
  • Mercimekli kofte


  • Tavuklu meze


  • Makarna Salatasi



  • Patatesli Mozaik Salata



  • Lahana Salatasi (Coleslaw)



  • Enginar pestolu (ezmeli) ekmekler



  • Yogurtlu patlican ezme




  • Rus Salatasi



  • Zeytinyagli Barbunya



  • Ispanakli ve patatesli rulo borek


  • Sosisli ekmekler




  • Biber, sarmisak, ve patlicanli şişte kofteler
  • Pilav

Humus ve mercimekli kofte sevgili arkadasim Deniz'in katkisiydi, ikisi de cok guzeldi; ona burdan tekrar cok tesekkur ediyroum.. Bu listenin disinda, hazir alip sundugum aperatifler de vardi:

  • Peynir ve zeytin tabagi



  • Yesil salata, havuc-kereviz tabagi, cipsler, cerez, vs.
Menunun icinden bazi ozel tarifler en kisa zamanda, burada..

Hiç yorum yok: